Stremming N354

Op weg naar de werf tussen 30 maart en 23 april a.s.?

 

Houd dan rekening met de stremming van de N354.

I.v.m. het plaatsen van de brug bij Follega is de weg van dinsdag...

Breehorn Tweets

  • We leggen momenteel de laatste hand aan de twee stuks 31 voor het KIM https://t.co/tAdpnS9LhU 4 dagen 1 uur geleden
  • We hebben opdracht voor de bouw van 48 !! We verheugen ons erop om weer zo’n hele mooie breehorn 48 to… https://t.co/7bxDyHCW8k 3 weken 3 dagen geleden
  • Op weg naar de werf tussen 30 maart en 23 april a.s.? Houd dan rekening met stremmingen van de N354. https://t.co/aUcLPbwUW0 6 weken 5 dagen geleden
  • De werkzaamheden voor het einde van de winterberging zijn al weer in volle gang. De eerste schepen gaan volgende we… https://t.co/rzBRtnWzgS 8 weken 3 dagen geleden
  • Het afgelopen weekend was een prachtig ijsweekend. Schaatsen, ijszeilen, wandelen. Kortom, genieten van wat de natu… https://t.co/lU2K0T4SgG 12 weken 22 uur geleden

100e Polyvalk Revolution

In 2004 introduceerden we dit nieuwste type Polyvalk.  Dit bracht een revolutie teweeg in open-botenland: de Polyvalk Revolution.

"De vertrouwde Polyvalk Classic wordt uit drie aparte delen opgebouwd, nl. romp, dek en kuip. De Revolution daarentegen wordt gebouwd met een dek waarin kuip en voor- en achteronder geïntegreerd zijn. Hierdoor blijft de binnenzijde van de romp geheel vrij van aangelamineerde onderdelen en kan daarom worden uitgevoerd in de beroemde, superstijve lichtgewicht-sandwichconstructie. Een stijvere boot brengt de aandrijfenergie van de wind beter over in het water. Dat vind je terug in de snelheid en in het vaargedrag in golven. De Revolution ‘steekt’ als het ware meer dóór de golven dan dat hij er, op en neer, overheen beweegt. Gevolg: een beter vaar- en stuurgedrag.

Een groot voordeel van deze constructiewijze is dat er veel grotere luchtkasten onder het gangboord en in het voor- en achteronder ontstaan. Deze zijn zo groot dat de opwaartse kracht genoeg is om de boot een kenterhoek van 130° te geven. Dat betekent dat als je de masttop één meter onder water zou duwen, de boot nog steeds met een flink vaartje overeind komt en direct weer volledig stabiel door kan zeilen. Daarmee is de Polyvalk Revolution onkenterbaar geworden.

Vooral op ruimer water als grote Friese Meren, IJsselmeer en Zeeuwse wateren biedt dit naast de perfecte zeileigenschappen heel veel veiligheid en betrouwbaarheid." 

 

Informatie over de verkoop en verhuur van de Polyvalk Revolution kunt u vinden op de website van Ottenhome Heeg