Stremming N354

Op weg naar de werf tussen 30 maart en 23 april a.s.?

 

Houd dan rekening met de stremming van de N354.

I.v.m. het plaatsen van de brug bij Follega is de weg van dinsdag...

Breehorn Tweets

  • We hebben opdracht voor de bouw van 48 !! We verheugen ons erop om weer zo’n hele mooie breehorn 48 to… https://t.co/7bxDyHCW8k 1 dag 21 uur geleden
  • Op weg naar de werf tussen 30 maart en 23 april a.s.? Houd dan rekening met stremmingen van de N354. https://t.co/aUcLPbwUW0 3 weken 3 dagen geleden
  • De werkzaamheden voor het einde van de winterberging zijn al weer in volle gang. De eerste schepen gaan volgende we… https://t.co/rzBRtnWzgS 5 weken 2 dagen geleden
  • Het afgelopen weekend was een prachtig ijsweekend. Schaatsen, ijszeilen, wandelen. Kortom, genieten van wat de natu… https://t.co/lU2K0T4SgG 8 weken 6 dagen geleden
  • We zijn op zoek naar een collega voor de polyesterafdeling. Check voor de details onze FB pagina.… https://t.co/PaP2g5Hlwu 10 weken 2 dagen geleden

breehorn 44 constructie en certificering

De Breehorn 44 is gebouwd in overeenstemming met de Europese CE-certificering en voldoet aan de voorwaarden van CE-directive 94/25/CE voor recreatie vaartuigen.
Dit betekent dat er strenge eisen gesteld worden aan de sterkte van romp en dek, schotten, kiel en roer en de bevestiging ervan, veiligheid en stabiliteit, installatie van motor, gas installatie en de aanwezigheid van documentatie. De Breehorn 44 valt in categorie A: oceaan.

Romp / dek
Romp en dek zijn van glasvezel versterkt polyester. De gelcoat en eerste twee lagen polyester zijn van ISO N.P.G. kwaliteit. De romp is boven de waterlijn sandwich geconstrueerd met PVC schuim van 20 mm dikte. Dit geldt ook voor het dek. Langsstringers en ingelamineerde schotten maken van het geheel een uiterst stijve constructie.
De dek-romp verbinding is volledig gekit met elke 15 cm een RVS bout door de aluminium voetrail. Deze is voorzien van rechthoekige gaten.

Kiel
De kiel wordt gevormd door een polyester schaal gevuld met 5600 kg lood. De kiel wordt bevestigd aan ingelamineerde wrangen d.m.v. RVS bouten die aan een RVS frame in de kiel zijn gelast. De kiel wordt buitenom aan de romp gelamineerd.

Roer
Het roer is om de aluminium roerkoning met vier paar gelaste veren gelamineerd en gevuld met schuim. De Jefa roerkoning is rolgelagerd in de kuipvloer en in de romp. Standaard is een stuurwiel met een diameter van 1.20 m op een Jefa stuurstand. De noodhelmstok kan direct op de roerkoning worden geplaatst.

Constructie en certificering | Dek uitrusting | TuigageInstallatieInterieur | Inventaris | Afmetingen