Stremming N354

Op weg naar de werf tussen 30 maart en 23 april a.s.?

 

Houd dan rekening met de stremming van de N354.

I.v.m. het plaatsen van de brug bij Follega is de weg van dinsdag...

Breehorn Tweets

  • We hebben opdracht voor de bouw van 48 !! We verheugen ons erop om weer zo’n hele mooie breehorn 48 to… https://t.co/7bxDyHCW8k 1 dag 21 uur geleden
  • Op weg naar de werf tussen 30 maart en 23 april a.s.? Houd dan rekening met stremmingen van de N354. https://t.co/aUcLPbwUW0 3 weken 3 dagen geleden
  • De werkzaamheden voor het einde van de winterberging zijn al weer in volle gang. De eerste schepen gaan volgende we… https://t.co/rzBRtnWzgS 5 weken 2 dagen geleden
  • Het afgelopen weekend was een prachtig ijsweekend. Schaatsen, ijszeilen, wandelen. Kortom, genieten van wat de natu… https://t.co/lU2K0T4SgG 8 weken 6 dagen geleden
  • We zijn op zoek naar een collega voor de polyesterafdeling. Check voor de details onze FB pagina.… https://t.co/PaP2g5Hlwu 10 weken 2 dagen geleden

breehorn 41 constructie en certificering

De Breehorn 41 is gebouwd in overeenstemming met de Europese CE-certificering en voldoet aan de voorwaarden van CE-directive 94/25/CE voor recreatie vaartuigen. De constructie voldoet aan de eisen van het American Bureau of Shipping.
Dit betekent dat er strenge eisen gesteld worden aan de sterkte van romp en dek, schotten, kiel en roer en de bevestiging ervan, veiligheid en stabiliteit, installatie van motor, gas installatie en de aanwezigheid van documentatie. De Breehorn 41 valt in categorie A: oceaan.

Romp / dek
Romp en dek zijn van glasvezel versterkt polyester. De gelcoat en eerste twee lagen polyester zijn van ISO N.P.G. kwaliteit. De romp is boven de waterlijn sandwich geconstrueerd met PVC schuim van 20 mm dikte. Dit geldt ook voor het dek. De binnenschaal en RVS frame met geïntegreerde watertanks onder de vloer maken van het geheel een uiterst stijve constructie. De dek-romp verbinding is volledig gelijmd en geschroefd.

Kiel
De kiel bestaat uit een stalen vin met daaronder een loden bulb. De kiel wordt met RVS bouten aan het RVS frame in het schip bevestigd.

Roer
Het roer is om de aluminium roerkoning (89 mm) met drie paar gelaste veren gelamineerd en gevuld met schuim. De roerkoning is in de romp en de kuipvloer gelagerd met zelfstellende Jefa rollagers. Er is een Jefa stuurstand met 130 cm dubbelspaaks stuurwiel gemonteerd. Optioneel kan een 140 cm stuurwiel worden geleverd.

Constructie en certificering | Dek uitrusting | TuigageInstallatieInterieur | Inventaris | Afmetingen