Breehorn 41, #20

We zijn inmiddels begonnen met de bouw van Breehorn 41 #20.

Deze  prachtige lichtblauwe Breehorn 41 wordt opgeleverd in het voorjaar van 2019.

 

 

Breehorn Tweets

  • Een slang van een motor van waarschijnlijk een auto 1 week 5 dagen geleden
  • Breehorn 37 “Willem Barents” uit onze makelaardij is verkocht. Wij wensen de nieuwe eigenaren een goede vaart. Tege… https://t.co/mjKcWZ8Lq4 3 weken 1 dag geleden
  • Windcat 43 is klaar en heeft haar proefvaart goed doorstaan. De opbouw van Windcat 44 staat al op het erf om betimm… https://t.co/p9Trp7lXV7 4 weken 12 uur geleden
  • De Breehorn 44 uit onze makelaardij, die in Griekenland ligt hebben we verkocht. De nieuwe eigenaar heeft een mooie… https://t.co/EsBJ31nRMu 6 weken 3 dagen geleden
  • Vorige week verkochten wij de gebruikte Breehorn 31 uit onze makelaardij. We wensen de nieuwe eigenaren een behoude… https://t.co/zDhnPeyph0 6 weken 4 dagen geleden

Goodwin 44 constructie

De Goodwin 44 is gebouwd in overeenstemming met de Europese CE-certificering en voldoet aan de voorwaarden van CE-directive 94/25/CE voor recreatie vaartuigen.Dit betekent dat er strenge eisen gesteld worden aan de sterkte van romp en dek, schotten en roer en de bevestiging ervan, veiligheid en stabiliteit, installatie van motor, gasinstallatie en de aanwezigheid van uitgebreide documentatie. De GOODWIN 44 valt in categorie A: oceaan en beschikt dientengevolge over een CE-A markering.

Romp en dek zijn van glasvezel versterkt polyester. De gelcoat en eerste twee lagen polyester zijn van ISO N.P.G. kwaliteit. De romp is boven de waterlijn sandwich geconstrueerd met PVC schuim van 25 mm dikte. Dit geldt ook voor het dek. De ingelamineerde tanks maken van het geheel een uiterst stijve constructie.
Romp en dek zijn volledig aan elkaar gelamineerd.

Constructie | Dek uitrusting InstallatieInterieur | Inventaris | Afmetingen